BADACZE ODKRYLI: NA ZIEMI SĄ PORTALE O INNYCH WYMIARACH, KTÓRE OTWIERAJĄ SIĘ I ZAMYKAJĄ KAŻDEGO DNIA

Czy wiesz, że są miejsca we wszechświecie, do których możemy się udać, korzystając z obecnych portali energetycznych i korzystając z naszej świadomości?

Nadal nie ma na to namacalnych dowodów, ale trzeba przyznać, że jest wiele przypadków podróży, które musiały być czymś zainspirowane.

Starożytni wiedzieli o tych portalach, które za pomocą kamieni, kryształów, a nawet piramid prowadziły do ​​innych systemów gwiezdnych, ale także do wnętrza Ziemi.

W związku z tym tematem należy zauważyć, że jeden z badaczy NASA odkrył, że istnieją portale w innych wymiarach, które otwierają się i zamykają każdego dnia. Znajdują się one w polu magnetycznym Ziemi i znajdują się w bezpośredniej linii z atmosferą słoneczną w odległości prawie 140 milionów kilometrów.

Chociaż NASA nie określiła ich jako portale, ale jako „rury bum”, obszary dyfuzji elektronów lub punkty „X”, istnieją dzięki procesom obrazowania metodą rezonansu magnetycznego. Oznacza to, że istnieje niesamowite „otwarcie w przestrzeni lub czasie” i NASA wie o tym od jakiegoś czasu.

Jack Skadler, fizyk plazmowy z NASA z University of Iowa, twierdzi, że punkty X to: „Miejsca, w których pole magnetyczne Ziemi łączy się z polem magnetycznym Słońca”.

Twierdzi również, że są one niestabilne i każdy, kto chce z nich korzystać, musi być ekspertem w dziedzinie geografii kosmicznej i matematyki, aby wiedzieć, gdzie się znajdują.

Albo w skrócie, że ktoś może zwrócić się do sygnalistów z rządu USA. Niektórzy twierdzą, że amerykański kompleks wojskowo-przemysłowy umożliwił podróżowanie w czasie 40 lat temu. Andrew D. Basiago jest byłym uczestnikiem projektu DARPA Pegasus (1968-1972), który twierdzi, że wojsko opracowało system teleportacji kwantowej i podróży w czasie Tesli, umożliwiający uruchomienie chrononauty lub programu podróży w czasie.

Basiago twierdzi, że wojsko korzystało z portali w latach 70. XX wieku. Od ponad 10 lat stara się wytłumaczyć opinii publicznej, że podróże w czasie to nie science fiction, ale rzeczywistość.

Basiago mówi nie tylko o podróżach w czasie, ale także o misji CIA na Marsie, która umożliwiła amerykańskim wojskom budowę baz na Marsie.

Mówi, że informacje, które przedstawia, są uważane za nonsensowne wśród fizyków głównego nurtu, mimo że miał okazję pracować z niektórymi czołowymi fizykami kwantowymi.

Basiago twierdzi, że brał udział w dwóch „tajnych” programach wojskowych. Mówi, że jest jednym z wielu dzieci zwerbowanych przez Amerykanów do udziału w eksperymentach z podróżami w czasie.

Mówi, że w interesie wojska USA jest utrzymanie tych technologii w tajemnicy, ponieważ nie można ich użyć jako broni. Nie są one jednak tajemnicą, ponieważ Rumsfeld przyznał, że projekt Pegasus znalazł się wśród badań nad wykorzystaniem teleportacji.

Skoro ludzie mogą się teleportować, to dlaczego nie mogą obcy, pod warunkiem, że istnieją? Nie ma ograniczeń dotyczących paliwa lub innych materiałów fizycznych.

Gdyby nasze umysły mogły wytworzyć energię potrzebną do przebycia 9 miliardów lat świetlnych stąd, podróże kosmiczne stałyby się powszechne.

Nikola Tesla uwierzył, że coś takiego jest możliwe i opracował maszynę teleportacyjną.

„Energia promieniowania to forma energii, która została odkryta przez Teslę i która jest ukryta i która przenika wszechświat, i która ma zdolność obwiniania czasu i przestrzeni” – Andrew Basiago.

5506